HAPPY HOURS
PONDELOK - ŠTVRTOK 
14:00-17:00 ( PIZZA 2+1)

(platí na donášku, osobný odber, online objednávke cez pilotbar.sk a bistro.sk a  pri telefonických objednávkach alebo pri konzumácii priamo v bare)

 

DONÁŠKA OD 10:30-22:00hod. (NED- ŠTV)
DONÁŠKA OD 10:30-24:00hod. (PIA - SOB)

REZERVÁCIA STOLOV/DONÁŠKA

 0949 774 000

Reklamačný poriadok

Článok 1
Základné ustanovenia

Poskytovanie služieb sa riadi ustanoveniami časti VIII. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov, ktoré ich menia a doplňujú.
 
Článok 2
Právo zákazníka na reklamáciu

V prípade, ak sú zákazníkovi v prevádzke  poskytovane služby nižšej kvality alebo nižšieho rozsahu ako to bolo vopred dohodnuté alebo ako je to obvyklé, vzniká zákazníkovi právo na reklamáciu.
 
Článok 3
Uplatnenie reklamácie

Ak zákazník zisti dôvody a skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie, je povinný uplatniť prípadnú reklamáciu ihneď bez zbytočného odkladu u vedúceho zmeny prevádzky alebo iného zodpovedného pracovníka a to v prevádzke, v ktorej bola služba poskytnutá. V záujme rýchleho priebehu reklamačného vybavenia je účelne, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil doklady o poskytnutí služby (kopia objednávky, faktúra a pod.) pokiaľ má takýto doklad k dispozícii. Ak to povaha reklamovanej služby vyžaduje, je potrebne, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil aj vec, ktorej chybu vytýka. Vedúci zmeny alebo iný zodpovedný pracovník zapíše reklamáciu zákazníka do reklamačného protokolu s uvedením objektívnych okolnosti reklamácie. Vedúci zmeny alebo nim poverený pracovník je povinný po starostlivom preskúmaní rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, alebo v zložitejších prípadoch do 3 dni.
 
Článok 4
Chyby odstrániteľné

Na úseku stravovacích služieb, ak nie je dodržaná správna akosť, hmotnosť, teplota, miera, cena, ma zákazník právo požiadať o bezplatne, riadne a včasne odstránenie chyby. Reklamáciu v týchto prípadoch uplatňuje zákazník pred prvým ochutnaním jedál a nápojov, alebo po jeho ochutnaní (tzn. že by nemalo byť skonzumovane viac ako ¼ z porcie jedla, alebo napoja) v závislosti od toho akú chybu zákazník reklamuje. . Bez zachovania spomínaného množstva nevyhovujúceho jedla nie je možne reklamáciu uskutočniť. 
 
Článok 5
Chyby neodstrániteľné

V prípade, ak nie je možne odstrániť chybu na jedlách a nápojoch, ma zákazník pravo na kompletnú výmenu jedla, pripadne napoja, alebo na vrátenie zaplatenej ceny.
 
Článok 6
Lehoty na uplatnenie reklamácií

Zákazník je povinný reklamáciu uplatniť ihneď, bez zbytočného odkladu. V prípade, že sa tak nestane, pravo na reklamáciu zaniká.
 
Článok 7
Spoluúčasť zákazníka na vybavovaní reklamácie

Zákazník je povinný osobne sa zúčastniť vybavovania reklamácie, je povinný poskytnúť objektívne informácie tykajúce sa poskytnutej služby alebo tovaru.
 
Článok 8
Záverečné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 15.3.2022

Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.